===
close
= =

Senin, 05 Juli 2021

רוני מאנה / רוני מאנה חושף פרטים על היחסים העכורים בין משפחות נתניהו ... / רוני מאנה וג'ני צ'רוואני בבית הכנסת הגדול באלנבי.

רוני מאנה / רוני מאנה חושף פרטים על היחסים העכורים בין משפחות נתניהו ... / רוני מאנה וג'ני צ'רוואני בבית הכנסת הגדול באלנבי.. איש העסקים רוני מאנה נחשב במשך שנים אחד החברים הקרובים של ראש הממשלה ואשתו, אבל בשנה האחרונה חל נתק ביניהם והיום הוא מספר בריאיון. לטענת רוני מאנה, שרה נתניהו הייתה צריכה להתנצל בפני ליליאן פרץ (עוזרת הבית שהגישה תביעה נגד משפחת נתניהו והתיק נסגר בפשרה). אלירן ברדוגו יפקד על האירוע. הדיווה שוברת שתיקה, צפו בפרק המלא. רוב הספרדים בוחרים בעבר נחשב איש העסקים רוני מאנה למקורב לבני הזוג נתניהו.

פיני גרשון מארח את רוני מאנה. הוא חשוד בהעלמת מס במיליוני שקלים. חלק מפרסומו הראשוני הגיע בשל מערכות היחסים שניהל עם מלכות היופי של ישראל בהן שמעונה הולנדר. עוד אחת מתביעות ה'מצליח' של רוני. אלא שמאז שנותק הקשר ביניהם, איש העסקים החל.

יולי מאנה לביא, בתו של רוני מאנה, תשתתף בתכנית ריאליטי ...
יולי מאנה לביא, בתו של רוני מאנה, תשתתף בתכנית ריאליטי ... from img.wcdn.co.il
היא מדברת על הורות ואני מקווה שהילדות הקטנות לא יעברו מה שהילדים הגדולים שלי עברו. רוני מאנה לא נשאר חייב: חלק מפרסומו הראשוני הגיע בשל מערכות היחסים שניהל עם מלכות היופי של ישראל בהן שמעונה הולנדר. מאנה צייץ כי מקורב ביותר למשפחת נתניהו סיפר לי היום ששרה נתניהו מכורה לאח הגדול, רואה כל היום ערוץ 26 והיא הייתה מושיבה את ביבי מול המסך ועושה לו ניתוחים על כל דייר ודייר באח הגדול מבחינה פסיכולוגית, וביבי נאלץ להכיר. הצ׳ילבות רוני מאנה ורני רהב לא החליפו מבט, לא הגה ולא חיוך. מאנה ובלושינסקי הגישו את התביעה לפני שנתיים ובה טענו כי יש בינם לבין כוזהינוף הסכם שותפות לגבי פרויקט השופטת אף טענה כי אם עדותו של רוני מאנה נכונה הרי שהוא פעל בניגוד לחוק המתווכים כאשר לא סיפר למוכרים. 15 בנובמבר, רוני מאנה וניקול הלפרין, בני הזוג לשעבר, מחתנים את בתם יולי עם הכדורגלן ברק לביא. רוני מאנה ביביסט שעיר וקירח שהתהפך על ביבי ונהיה יקיר התקשורת.

רוני מאנה וג'ני צ'רוואני על היחסים עם הזוג נתניהו, צפו.

החל את דרכו העסקית בנדלן, והיה שותף בבעלות על בניין הסינרמה. 15 בנובמבר, רוני מאנה וניקול הלפרין, בני הזוג לשעבר, מחתנים את בתם יולי עם הכדורגלן ברק לביא. רוני מאנה וג'ני צ'רוואני בבית הכנסת הגדול באלנבי. רוני מאנה שעשה את הכסף מקשריו עם נתניהו,נושך את היד שהאכילה אותו , וכמו שנשר לו השיער ככה ינשרו לו השתלים. Contact ‎רוני מאנה‎ on messenger. רוב הספרדים בוחרים בעבר נחשב איש העסקים רוני מאנה למקורב לבני הזוג נתניהו. רוני מאנה עוסק במסע הכפשות שקריות נגד משפחת נתניהו בעקבות החלטתם לנתק עמו כל קשר לפני איש העסקים ויזם הנדלן רוני מאנה התראיין אתמול באולפן שישי, וחשף את מאחורי הקלעים בבית ראש הממשלה. .אייבי בנימין מראיין את רוני מאנה ברדיו 21 6 19, גליצים החתונה של רוני מאנה, אריה דרעי על כוחו האלקטורלי של בנימין נתניהו, רוני מאנה וגני צרוואני בבית הכנסת הגדול באלנבי, על בנימין נתניהו חסינות כן או לא 31 12 19, מבית. כנראה שמסיבות המוניות הן בגנים של מיכל הקטנה ובעלה, איש העסקים ניר ויצמן, מבעלי רשת מלונות בראון. מאות, אם לא אלפים, הגיעו ליום הולדתו של ויצמן. רוני מאנה לא נשאר חייב: רוני מאנה במפגן גזענות מזעזע, עונה למה לדעתו הרבה בוחרים בביבי למרות כתב האישום: מאנה מתלבט בין מלון דיוויד אינטרקונטיננטל לבין אולם לאגו בראשון־לציון.

רוני מאנה שומר על שתיקה בנושא לעומת אחרים שהוא עסק בהם בעבר בתקשורת. שרה נתניהו אשה נרדפת שופכים את דמה כל יום בתקשורת, רוני מאנה רודף אותה, וצריך להגן על הנרדף ולא הרודף. מאנה צייץ כי מקורב ביותר למשפחת נתניהו סיפר לי היום ששרה נתניהו מכורה לאח הגדול, רואה כל היום ערוץ 26 והיא הייתה מושיבה את ביבי מול המסך ועושה לו ניתוחים על כל דייר ודייר באח הגדול מבחינה פסיכולוגית, וביבי נאלץ להכיר. כנראה שמסיבות המוניות הן בגנים של מיכל הקטנה ובעלה, איש העסקים ניר ויצמן, מבעלי רשת מלונות בראון. יש בעולם בעיות יותר חמורות מנישואין חד מיניים.

רוני מאנה מגיב לראשונה על ג'ני צ'רוואני: "שקרנית, בוגדנית ...
רוני מאנה מגיב לראשונה על ג'ני צ'רוואני: "שקרנית, בוגדנית ... from images.maariv.co.il
זה קרה קצת לפני שעברו 3 חודשים מאז הפרידה המתוקשרת של מתווך הנדלן ואיש העסקים רוני מאנה(61) ויוצאת הישרדות vip והדוגמנית ג'ני צ'רוואני(38). רוני מאנה, שרה נתניהו (צילום מסך קשת 12, עמוס בן גרשון, לעמ). מסרוני החנופה ששלח רוני מאנה לשרה נתניהו. הדיווה שוברת שתיקה, צפו בפרק המלא. איש העסקים, רוני מאנה, ממשיך במשא ומתן עם ארקדי גאידמק לרכישת ביתר ירושלים ולדברי מקורבים לעסקה, הנושא מתחמם ורציני מתמיד. מאנה מתלבט בין מלון דיוויד אינטרקונטיננטל לבין אולם לאגו בראשון־לציון. Contact ‎רוני מאנה‎ on messenger. פיני גרשון מארח את רוני מאנה.

.אייבי בנימין מראיין את רוני מאנה ברדיו 21 6 19, גליצים החתונה של רוני מאנה, אריה דרעי על כוחו האלקטורלי של בנימין נתניהו, רוני מאנה וגני צרוואני בבית הכנסת הגדול באלנבי, על בנימין נתניהו חסינות כן או לא 31 12 19, מבית.

דידי הררי תוקף בחריפות את רוני מאנה. מאנה מתלבט בין מלון דיוויד אינטרקונטיננטל לבין אולם לאגו בראשון־לציון. פיני גרשון מארח את רוני מאנה. היא מדברת על הורות ואני מקווה שהילדות הקטנות לא יעברו מה שהילדים הגדולים שלי עברו. הערב נחשפת בסיפור המרכזי תכתובת מסרונים בין מאנה לבין רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, המציגה לכאורה את ניסיונותיו של מאנה להתחבב על בני הזוג. רוני מאנה שעשה את הכסף מקשריו עם נתניהו,נושך את היד שהאכילה אותו , וכמו שנשר לו השיער ככה ינשרו לו השתלים. הייתי נאמן כמו כלב לזוג נתניהו. מקורבו של נתניהו לשעבר רוני מאנה צייץ בטוויטר: בתו של רוני מאנה, יולי, כתבה מכתב לאביה, שממנו עולה כי חיי הנישואים שלו עם ג'ני צ'רוואני היו סיוט מתמשך. הצ׳ילבות רוני מאנה ורני רהב לא החליפו מבט, לא הגה ולא חיוך. חלק מפרסומו הראשוני הגיע בשל מערכות היחסים שניהל עם מלכות היופי של ישראל בהן שמעונה הולנדר. מאנה ובלושינסקי הגישו את התביעה לפני שנתיים ובה טענו כי יש בינם לבין כוזהינוף הסכם שותפות לגבי פרויקט השופטת אף טענה כי אם עדותו של רוני מאנה נכונה הרי שהוא פעל בניגוד לחוק המתווכים כאשר לא סיפר למוכרים. הוא חשוד בהעלמת מס במיליוני שקלים.

רוני מאנה לא נשאר חייב: פעם שרה קראה לי לבית וביקשה ממני שאלבש שמלה וסינר ואמרה את כל הבית. רוני מאנה ביביסט שעיר וקירח שהתהפך על ביבי ונהיה יקיר התקשורת. מאנה צייץ כי מקורב ביותר למשפחת נתניהו סיפר לי היום ששרה נתניהו מכורה לאח הגדול, רואה כל היום ערוץ 26 והיא הייתה מושיבה את ביבי מול המסך ועושה לו ניתוחים על כל דייר ודייר באח הגדול מבחינה פסיכולוגית, וביבי נאלץ להכיר. היא מדברת על הורות ואני מקווה שהילדות הקטנות לא יעברו מה שהילדים הגדולים שלי עברו.

רוני מאנה חושף: כך נתניהו משאיר בתודעה של הבוחרים שהוא ראש ...
רוני מאנה חושף: כך נתניהו משאיר בתודעה של הבוחרים שהוא ראש ... from img.ice.co.il
רוני מאנה וג'ני צ'רוואני בבית הכנסת הגדול באלנבי. הצ׳ילבות רוני מאנה ורני רהב לא החליפו מבט, לא הגה ולא חיוך. זה קרה קצת לפני שעברו 3 חודשים מאז הפרידה המתוקשרת של מתווך הנדלן ואיש העסקים רוני מאנה(61) ויוצאת הישרדות vip והדוגמנית ג'ני צ'רוואני(38). איש העסקים רוני מאנה נחשב במשך שנים אחד החברים הקרובים של ראש הממשלה ואשתו, אבל בשנה האחרונה חל נתק ביניהם והיום הוא מספר בריאיון. ערוץ 20 פרסמו אתמול (רביעי) שורת הקלטות בין איש העסקים רוני מאנה לבין אשת הראש הממשלה שרה נתניהו, בהן הוא לכאורה מתחנף לאשת ראש הממשלה. מאנה טוען כי מנכלית ארנה גרופ מיכל פוקס, שנתבעת אף היא, מתכחשת להסכמות שנקבעו ביניהם ומסרבת לשלם עמלה בגובה 1.5% ממחיר עסקה 335 מיליון שקל, בתוספת מעמ ■ ארנה גרופ: רוני מאנה במפגן גזענות מזעזע, עונה למה לדעתו הרבה בוחרים בביבי למרות כתב האישום: מאנה ובלושינסקי הגישו את התביעה לפני שנתיים ובה טענו כי יש בינם לבין כוזהינוף הסכם שותפות לגבי פרויקט השופטת אף טענה כי אם עדותו של רוני מאנה נכונה הרי שהוא פעל בניגוד לחוק המתווכים כאשר לא סיפר למוכרים.

יש בעולם בעיות יותר חמורות מנישואין חד מיניים.

רוב הספרדים בוחרים בעבר נחשב איש העסקים רוני מאנה למקורב לבני הזוג נתניהו. מאנה טוען כי מנכלית ארנה גרופ מיכל פוקס, שנתבעת אף היא, מתכחשת להסכמות שנקבעו ביניהם ומסרבת לשלם עמלה בגובה 1.5% ממחיר עסקה 335 מיליון שקל, בתוספת מעמ ■ ארנה גרופ: רוני מאנה וג'ני צ'רוואני בבית הכנסת הגדול באלנבי. הדיווה שוברת שתיקה, צפו בפרק המלא. הוא חשוד בהעלמת מס במיליוני שקלים. רוני מאנה וג'ני צ'רוואני על היחסים עם הזוג נתניהו, צפו. אלא שמאז שנותק הקשר ביניהם, איש העסקים החל. מאנה ובלושינסקי הגישו את התביעה לפני שנתיים ובה טענו כי יש בינם לבין כוזהינוף הסכם שותפות לגבי פרויקט השופטת אף טענה כי אם עדותו של רוני מאנה נכונה הרי שהוא פעל בניגוד לחוק המתווכים כאשר לא סיפר למוכרים. עוד אחת מתביעות ה'מצליח' של רוני. פיני גרשון מארח את רוני מאנה. מאנה צייץ כי מקורב ביותר למשפחת נתניהו סיפר לי היום ששרה נתניהו מכורה לאח הגדול, רואה כל היום ערוץ 26 והיא הייתה מושיבה את ביבי מול המסך ועושה לו ניתוחים על כל דייר ודייר באח הגדול מבחינה פסיכולוגית, וביבי נאלץ להכיר. מסרוני החנופה ששלח רוני מאנה לשרה נתניהו. יש בעולם בעיות יותר חמורות מנישואין חד מיניים.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar